WAKE UP De wereld verandert in een razend tempo. Sluit aan op veranderingen en laat je niet aftroeven. Wat moet er veranderen om aansluiting te houden op alle ontwikkelingen? Om een goede 'foto' te maken van de huidige situatie starten we met een assessment van de bestaande business. Dit geeft een eerste beeld van de…
Lees verder
INSPIRE
INSPIRE Klanten bepalen ons succes en daarmee de richting van ontwikkeling. De steeds veranderende klantbehoefte bepaalt het tempo en de schaalgrootte van de aanpassing op het businessmodel. Het is belangrijk om snel, lenig en effectief in te spelen op deze veranderende behoefte: de flexibiliteit om hier vanuit het businessmodel op te anticiperen is een kritische…
Lees verder
SHARPEN
SHARPEN De waardebeleving van de klant staat centraal in het verrijken of vernieuwen van het Business Modellen. Anders geformuleerd: hoe scherper je de behoefte en de waardebeleving van de klant kent; hoe scherper je je waardepropositie kunt ontwikkelen.
Lees verder
SECURE
SECURE We maken allemaal plannen. Maar we realiseren onze plannen vaker niet dan wel. Dat komt omdat veel plannen niet goed/concreet genoeg zijn en/of te weinig draagvlak hebben. Mijn aanpak kenmerkt zich door een hoge mate van visualisatie van de plannen waarbij de coördinaten van het plan overzichtelijk en 'en detail' gemanaged kunnen worden. Ik…
Lees verder
- 1
- 2